Osnove trejdovanja

Danas sam nameravao da postavim post sa drugom temom ,…, ali sam nabasao na blog ( komada dva ) koji se bavi berzom ,…, trejdovanjem,…, počev od osnovnih pojmova , DOW teoriji ,.., pa do toga kako i gde odabrati pravog brokera , . . .,analiza dnevnih događanja i trendova, . . . , tu su linkovi , . . . , kako za početnike tako i za one sa iskustvom , . . . , pa ko voli nek izvoli !!!!!

A za sve one koji se odluče za dalje korake na berzi , . . . , berza ili zdravlje , odlučite sami , . . . , zajedno sa komentarima !!!

4 реаговања to “Osnove trejdovanja”

  1. exdedamraz Says:

    Izvinjavam se brokeru ,…., ako moze ponovo da ostavi svoj komentar,…,greshkom sam obrisao !!!

  2. silvana Says:

    Hvala na ovolikim objasnjenjima bas je sve pomoglo> Molim vas ako mozete da mi date savet koji je najbolji softver za trgovanje opcijama koji bi mi pomogao da brze odredim sta je pametno da kupim. Radim australijsku berzu i izgubila sam $8000, ali sam ih vratila i ne moram ni da vam kazem koliko sam srecna i koliko je berza idealan full time posao.
    Puno pozdrava od Silvane sa Novog Zelanda

  3. exdedamraz Says:

    Silvana dete ,…, nekada davno sam rekreativno trejdovao i bio ukljucen na serbiancafe.com,ali to je bilo pre 5-6 godina,sada sam u nekim drugim vodama ,manje rizicnim i vishe predvidljivim nego trejdovanje,. . . , a ovaj post je vishe bio za pocetnike , da malo razvijaju mozdane vijuge i jacaju zivce, a i za mene , malo da se podsetim starih dana , . . . , i pored dobre volje nisam u mogucnosti da ti pomognem oko softvera , moracesh da potrazish savet na drugoj strani ,…., FULL TIME posao , mislim da je sve to jedna velika kocka i ako nemash izvore informacija, pouzdane , dzaba ti posao, naravno treba i pooooono love za ovaj sport, …, jedino ako nemash nameru da radish na duge staze !!!!

    Pozdrav od ExDedaMraza iz Shumadije

  4. Dragi Says:

    asdgf

Оставите одговор

